Sunday, June 2, 2013

Zašto kupci izbegavaju duplex stanove...da li je to opravdano?


Svaki stan je zasebna priča, nosi neku energiju sa sobom, bila ona pozitivna ili ne, verovali mi u ovo što ja pišem ili ne.
Činjenica je da nam se neki stan dopadne čim kročimo u njega,bukvalno nas kupi čim nam otvori svoja vrata i pusti nas međ svoje ''zidine''.
No, postoje stanovi kao što su oni u prizemlju potom potkrovlju ali i duplex koji malo teže dolaze do svojih vlasnika bez obzira na svoj šarm.
Dobro, mogu razumeti da se kupci plaše života u prizemlju zbog moguće pljačke i ko zna sve kakvih neprijatnosti koje se neće nikada desiti al strah je strah i tu primedbu prihvatam kao što i razumem problem sa potkrovljem jer ima kosine, možda nije funkcionalno i ume biti veoma toplo leti.
A duplex?
Šta je sa njim?
Još uvek nisam razumeo i nisam dobio odgovor na pitanje: Šta njima fali?

Pre 4 godine sam živeo u malom duplexu kojem bila mana to što je bio mali što nije slučaj sa stanovima koje prodajem.Kada govorimo o današljim duplex stanovima, uglavnom mislim na stan od 80m2 do 90m2
što daje dovoljno prostora za veoma udoban život, čak i funkcionalan jer vam dozvoljava da decu fizički odvojite na spratu gde se uglavnom nalaze sobe tako da deca mogu imati svoj mir kada vam dođu gosti.
Dobijam primedbu: '' kako ću se penjati niz stepenice?''
Zapitam se: Da li smo svi mi oduvek živeli u stanovima?
Kako ljudi žive u kućama na sprat?
To mi nije jasno...
Duplex stanovi su danas veoma funkcionalni, sa širokim stepeništem, dva kupatila, odvojenim sobama, kuhinja je uvek na prvom nivou što je dobro zbog kuvanja a ono što je dosta važno...uvek su povoljniji sa cenom od stanova u redovnoj etaži!
Mogu se kao primedba uzeti i kosine kojih ima ali su one zaista male i oduzimaju malo prostora...
Današnji duplex stanovi su veoma lepi i uglavnom daju više nego što oduzimaju.
Nadam se da sam makar malo razjasnio neke nedoumice kada su u pitanju duplex stanovi.
Hvala vam na čitanju a ako vam se dopao tekst, budite slobodni da ga podelite sa prijateljima na Facebooku i ostalim socijalnim mrežama.
A ako vam zatreba pomoć pri kupovini nekretnine ili prodaje, kontaktirajte me putem telefona ili emaila.
Srdačan pozdrav
Ćazim Salihi
061 66 22 851
cazim.salihi@gmail.com
Vaš broker za Nekretnine
https://www.facebook.com/VasBrokerZaNekretnine?ref=tn_tnmn

















2 comments:

  1. Pozdrav, već duže stražim stan i bilo bi mi idealno nekih 70m2, i jako bi volela kada bi imao 2 etaže. Samo ima jako malo takvih stanova
    na prodaji.

    ReplyDelete
  2. Pozdrav, ziveo sam u duplex stanu od 70m2 osnove + 60m2 potkrovlje. Sto se mene tice super iskustvo i uvek bih rado opet kupio takav stan. Ukoliko potrazite u oglasi Nis , Beograd, Novi Sad, videcete da je cena takvih nekretnina i do 50% niza u odnosu na standardan stan. Jedna od dobrih mogucnosti je sto ukoliko stepenice stavite na pravo mesto, veoma lako mozete da taj duplex podelite na dve zasebne jedinice, fizicki odovojene.

    ReplyDelete